Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

jjR^R^...asi jste dost dobře paní Němcovou znal podle popisu...R^;-D;-D

5 1
možnosti
Foto

Výborně napsáno, pod Váš dopis se podepisuji. Karma R^

I já jsem kdysi volil ODS, ale už několik let má tato strana jistotu, že ode mne už NIKDY můj hlas nedostane.

Kromě vyčpělého komunistobijectví a podpory agresí ze strany USA tato strana nemá pravicovému voliči co nabídnout.

32 8
možnosti
PP

P67e38t33r 26P81á82l19k56a

18. 3. 2015 11:32

tak jste se vyjádřil, prima.

Já jsem možná pomalejší, ale tak nějak nechápu, proč k vyjádření svých názorů potřebujete adresáta, vůči kterému se budete vymezovat, ani proč jste tím poctil paní Němcovou, ale předpokládám, že to určitě má nějaký hlubší smysl, který žel běžnému čtenáři zůstal utajen.

4 4
možnosti
PK

Běžnému čtenáři utajen nezůstal, jen vy, jak sám přiznáváte, jste pomalejší.;-D

2 4
možnosti
Foto

Nebudu se pouštět do nějakých hloubkových rozborů, jen si neodpustím poznámku, že bych Vám byl ochoten uvěřit kde co, ale to, že jste založením pravičák, to Vám nevěřím ani trochu...

16 8
možnosti
OK

Jestli je někdo "hodně" pravicový či "hodně" levicový, rozdíly se stírají. Viz dávný fenomén Sládek. Ten oslovil jak levici, tak pravici. Samozřejmě radikální.

1 1
možnosti
LN

.nooo..tak jste si odplivl....tak to po sobě ukliďte...a pak byste zase mohl jít...třeba právě k tomu čertu...kam posíláte jiné....Rv

9 13
možnosti
Foto

Paní Němcovou zrovna v oblibě nemám, ale v tomto případě jí dávám za pravdu.

Zejména po tom, co Putin otevřeně přiznal přípravu na anexi Krymu, je cesta presidenta ČR na moskevské oslavy diplomatickým faux pas. Nicméně jako soukromá osoba může cestovat, kam chce.

Je-li pan autor pravičák, jak o sobě píše, tak jsem já čínský kloboučník.

Za blog antikarma. RvRvRv

18 21
možnosti
JN

Úplně vám rozumím. Často se stává, že je člověk postaven před volbu, ke kterému ze dvou nesympatických lidí se přiklonit, ikdyž by je nejraději poslal do řiti oba.

Já taky Zemana dvakrát nezbožňuji, ale myslím si, že paní Němcová by měla mlčet.

16 6
možnosti
OK

Musím uznat, že jste konzistentní. Jinak Rv

5 0
možnosti
JS

Modří sirotci bijí na poplach, a to je moc dobře. Sáhnul jste autore na jejich ikonu a to se nepromíjí. Půjdou i na virtuální barikády. Za článek karma. R^

22 11
možnosti
OK

ODS jsem nikdy nevolil (nebo snad s jednou výjimkou v případě krajských voleb), ale není mi po chuti, když se někdo takto arogantně naváží do politika, který vysloví názor. Notabene názor, který vůbec není tak hloupý, protože vychází z jisté morálky, kterou bychom v naší kultuře ctít rozhodně měli.

8 2
možnosti
OK

Hloupá, arogantní a povýšenecká demagogie.

3 7
možnosti
Foto

Sověti nás neosvobodili, ale přijeli zotročit na desítky let. Máte to nějaké popletené... Rv

12 16
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3276x
Informatik, pravicově orientovaný člověk...