Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anonym

26. 1. 2008 0:17
Chanov

Jak to řešit? Když už by se sehnaly peníze na opravu, tak by nepřizpůsobiví (občané je snad urážka slova občan)MUSELI pomáhat , tedy na opravách pracovat - za vedení stavební firmy.Kdo by odpracoval řekněme 90% celkové doby oprav, mohl by se vrátit zpět do opraveného dříve vybydleného domu. Za práci by nepřizpůsobiví dostávali POUZE jídlo a drobné kapesné například na hygienu. A kde by mezitím bydleli? - například ve stanovém městě s tuhým vojenským režimem. Samozřejmostí by byla 100%ní docházka dětí do školy. No a pak by snad svitla naděje, že by si nepřizpůsobiví vážili toho co vybudovali a lidské práce vůbec, získali by manuální zručnost a jistě by už neměli po práci čas ani chuť se tak rychle množit. Toť mé řešení.

0 0
možnosti

racek

25. 1. 2008 22:50
...

souhlas...R^

0 0
možnosti

Karel (jiný)

25. 1. 2008 15:11
Nesnáším slovo NESYSTÉMOVÉ pane Myslín

Už roky si totiž tímhle slovem poslanci zdůvodňují, proč si ani v nejmenším neomezí jejich nemorální výhody.

Takže k Čunkovi, ať je po Vašem, že jeho kroky ohledně nepřizpůsobivých jsou "nesystémové", ale nějak se začít musí i když to rovnou nebude na 100%.

(A stejně tak u posranců bych uvítal, kdyby alespoň v něčem omezili svoji nenažranost, i kdyby to hned nebylo přímo systémové.)

0 0
možnosti

Josef Myslín

25. 1. 2008 16:11
Re: Nesnáším slovo NESYSTÉMOVÉ pane Myslín

Tak mě snad nemusíte dávat v souvislosti se slovem nesystémové dohromady s poslanci. Já poslanec nejsem a žádné výhody z toho, ani z ničeho jiného, plynoucí,nemám.

Ano, kroky Čunka byly pozitivní, ale dále je třeba řešit problematiku systémově a nikoliv ad hoc.

0 0
možnosti

Karel

25. 1. 2008 14:50
vlastni zkusenost

Pred rokem se do sousedniho panelaku pristehovala nova smisena rodina a neveril jsem jak dokazi otravit zivot desitkam rodin z okoli. Deti a pribuzenstvo, ktere se tam stahovalo, delaly neskutecny brajgl. Jednou jsem deti odehnal od naseho vchodu a odpoledne uz na me cihal vyzrany otec cikan. Uz z velke dalky na me rval a vyhrozoval likvidaci. Kdyz jsem k nemu dosel a pozadal ho, aby mi to jeste jednou zopakoval cesky a do oci, jen neco zablekotal. Zrejme na dalku spatne odhadl moje telesne proporce. Rikal jsem si, ze uz bude klid. Bohuzel jen do doby, kdy mi nekdo zacal likvidovat auto. Tu urvane sterace, tu rozbite zpetne zrcatko, tu promackly plech. A nebyl jsem v tom sam. Memu sousedovi, co si tez dovolil upozornit jejich deti zase pristala v obyvaku dlazebni kostka. Samozrejme proskla skrz zavrene okno. Tehdy si clovek uvedomi, jak moc je proti temto necivilizovanym lidem bezmocny. A to byla jen JEDNA rodina. Nastesti je vcas odstehovali. Chanov musi byt peklo ...

0 0
možnosti

Miluše

25. 1. 2008 13:40
Hrůza

Bydlím v Mostě hned kousek od Chanova a co se tam děje nikomu nepřeju vidět no prostě hrůza a pak se nám kdekdo divý,že cikány přímo nesnášíme.Každýmu kdo takto uvažuje bych přála mezi nima bydlet a hned by změnil názor.

0 0
možnosti

Miluše

25. 1. 2008 13:37
Hrůza

0 0
možnosti
ZM

kvikavec

25. 1. 2008 12:26
každý si může vybrat...

Myslím, že každý se může vybrat, co a jak bude dělat. Osobně nic nenamítám, když se někomu líbí žít na smetišti. Třeba já jsem si vybrala žít v čistém vlastním bytě a pracovat. A protože si vydělám, tak mi nikdo nic nedá. Bohužel u nás je to nastaveno tak, že kdo nemá, tomu dáme. Jistěže ráda platím daně na postižené a nemocné lidi. Řešení tohoto problému je naprosto nasnadě - chcete žít na smetišti??? OK, zde skládka k dispozici těm, kteří tam chtějí bydlet. Ovšem bez postele, vody, elektřiny a doktora. Nepracuješ, nemáš, my ti nedáme. Všichni to víme, včetně všech Topolánků a Stehlíkových Džamil. Proč se ovšem "nesmí" takhle jasná pravda říkat, to bohužel moje hlava nebere. Chánov navrhuju oplotit a nechat vlastnímu vývoji bez jakéhokoliv zásahu. Investovat bychom mohli snad do té třímetrové zdi, co bychom vybudovali okolo...

0 0
možnosti

Jindra Hojer

25. 1. 2008 13:23
Re: každý si může vybrat...

JJ, je to tak, až na jednu malou nepřesnost. Píšete, že pracujete a že vám nikdo nic nedá. Pokud přijdete o práci, tak vám taky nikdo nic nedá a budete prodávat, co jste si za svůj život pořídila. Dali by vám pouze v případě, že byste byla pleti jiné barvy..... , jinak by to byla přece "dyskrymynace"

0 0
možnosti

káťa

25. 1. 2008 11:51
absolutní souhlas

Nic trefnějšího jsem snad o Chanově a o místních obyvatelích nečetla. Máte ve všem pravduR^

0 0
možnosti

Jindra Hojer

25. 1. 2008 10:53
Nepochopitelné uvažování.....

Souhlasím s vámi a vašim článkem, to je přesné. Měl jsem souseda cikána (rodinka s malým dítětem), kterého naštěstí už nemám. Prodali byt v osobním vlastnictví (na vesnici) a odstěhovali se do podnájmu (do okr. města). prachy se rozkutálely a rodinka skončila v azylovém domě bez peněz a s opětovně těhotnou matkou. To jen tak mimochodem k zamyšlení, zda tito lidé vůbec přemýšlí.... prodám svý a půjdu do podnájmu... ale budu mít horský kola, barevnou televizi (měli prachy, když prodali byt) a na první rok zaplacení podnájmu....  A druhá věc, je,  jak se chovali... třeba jejich dítě přišlo k našim (já je vždycky učil, aby si hráli všichni) a matka ho po chvíli zahnala domů s tím že: ... si s nima hrát nebudeš, jsi cigán.... já zůstal jsem s děckama stát s vykulenýma očima.

0 0
možnosti

Inžinier Buľa

25. 1. 2008 9:10
Poté, co jsem to dočetl do konce, musím konstatovat

autor přesně vystihl podstatu a příčiny "romského" problému. Oni jsou sami sobě tím problémem, který za ně nikdo nevyřeší. Kupodivu nežijí tak hrozně jinde ve světě. Možná, že k tomu jejich zparchantění vedlo těch 40 let omunistického rozmazlování, které je dnes ještě přiživováno jejich pozitivní diskriminací všemi těmi idiotskými bojovníky za jejich práva. Nikdo jim nikdy žádné právo neupíral - a oni také nic jiného než svá práva neznají a nepřipouštějí. Znají pouze: my chceme! Dejte nám! Když ne, je to diskriminace. Až si všechno zničíme a propijeme a nebudeme mít, přijdeme s nataženou rukou zase!

0 0
možnosti

tom

27. 1. 2008 10:11
Re: Poté, co jsem to dočetl do konce, musím konstatovat

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3276x
Informatik, pravicově orientovaný člověk...