Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53a74r84a 63R97a76n95k

20. 10. 2015 20:22

Ale jo, pro Vas jsou skveli, ja na ne mam z detstvi jine vzpominky, hlavne na jejich uniformy.

Navzdy mi zneuctili Hallelujah, Leonard Cohen je Zen Buddhista a uricte by nesouhlasil s armadnim sborem. Jeho deda emigroval z Polska do Kanady a zalozil Candian Jewish Congres.

Pro mne to bylo asi tak vkusne, jako kdyby sbor Ku klux Klenu sel zpivat gospel do kostela v Harlemu;-€

1 2
možnosti

Koukám, že se s tím Chrástkem máte opravdu rádi :-);-D!

0 0
možnosti
Foto

Jestli Vy jsre pravičák, ta já jsem královna že Sáby

9 3
možnosti

Možná jste, ale pěkně ošklivá ;-)!

0 0
možnosti

Alexandrovci jsou téměř vždy skvělí, jsou to profesionálové, proti jejich výkonu nelze mít námitek

někomu se ovšem nemusí líbit duch Rudé armády a SSSR

5 1
možnosti

Neříkejte mi, že po letech, co nám je tady za totáče cpali, ještě považujete ty jejich kozáčky s garmoškami a halekačky za skvělé. :-P

6 2
možnosti

Věřím tomu, že Alexandrovci byli po hudební stránce dobří.Jen by mne zajímalo autore článku, zda-li byste chválil podobný americký soubor u nás vystupující pokud by byl skutečně dobrý.Vy ne.Jenom jste využil Vaši návštěvu Alexandrovců k prezentaci svých hloupostí a osočování Západu a lidí jiného smýšlení než máte Vy.

9 3
možnosti

Kdyby přijel podobný americký soubor, rád bych si jej šel poslechnout. Já nemám nic proti USA. Stará USA jsem dokonce obdivoval. Ale bohužel, USA a celý západ se mění směrem, který se mi ekluje. A pokud vím, zatím jsou osočováni spíše ti, kteří poukazují na to, že západ není tím západem, který jsme chtěli.

5 3
možnosti

:-)....Napsal jste to vynikajícně !  To Vás šlechtí a jak je z diskuse vidět, řada diskutérů, kteří nejsou padlí na hlavu, s Vámi souhlasí ! Včetně mně!  Umění a politika se nemá míchat. JE to špičkový soubor, byl jsem na nich před lety...úžasné !  Zaplaťpánbu, že mohou zpívat, protože existuje jedno latinské přísloví...přeložím volně - když řinčí zbraně, múzy mlčí! R^R^R^

5 3
možnosti
Foto

po hudební stránce jim toho asi neni mnoho co vytknout, otázka ovšem je, jak bych snášel dvouhodinový pohled na uniformy, které jsem v posádkovým městě pravidelně potkával, a tak jako pracověrný bigbíťák dám raději přednost Kmochovu Kolínu...kdybych si musel vybrat. Ostatně, zdá se mi, že podobný akce nějak patří k současný vlně ve smyslu....tam musím být, jinak nic neznamenám.

4 0
možnosti

Pokud vás neoslovuje styl hudby, v pořádku. Mně uniformy nevadí, sám občas jednu nosím :)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 3
možnosti

P91e70t13r 19K97o62l25á17ř

19. 10. 2015 10:12

Koukám že je dneska dost moderní aby kdejaký ubožák nazýval lídi s jiným názorem kolaboranty.  V tom případě je evropská kosmická agentura superkolaborant, neboť s rusáky úzce spolupracuje.

4 3
možnosti
Foto

J40i90ř35í 61K60i54n38d68l

19. 10. 2015 10:44

Jasný pane Koláři, kdo schvaluje nacismus a líbí se mu písně propagují nacismus a velikost Říše vlastně vyjadřuje jiný názor a jiný vkus. Kdo tohle kritizuje je ubožák, že.:-)

2 1
možnosti

R^ Dobrý článek! Máte docela odvahu, dnes napsat pravdu, svůj názor:-)

A že Vás grilují, přímo po bolševicku. To jste si totiž dovolil dost, pochválit Alexandrovce. Moc takových blogerů tady není.

Dík za článek a karma.

8 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS