Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dwaltr

26. 12. 2008 19:35
Ano, stojí za to Vás číst..

a jednodušší skuhralové či posměváčci, ti budou na netu vždy v převaze.. asi to má co dělat s rozumem a sebevědomím.. :-)

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

21. 12. 2008 9:38
Nezbývá než

....zamáčknout slzu a sbohem a šáteček. Přeji Vám v nové ultrapravicové straně hodně štěstí.

0 0
možnosti
JM

Josef Myslín

25. 12. 2008 19:49
Re: Nezbývá než

Sbohem a šáteček jsem řekl již v březnu. Prostě strana se změnila, já ne, a naše soužití se stalo nemožným. Mimochodem, to, že nevylučuji vstup do pravicové strany, není nic špatného. Ultrapravici vylučuji.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

9. 12. 2008 6:11
Je to opět za karmu...

Je vidět,že to máte v hlavě srovnané a nepotřebujete laciné a "karmohoňkové" pravicové agitky,jak to dělají vaši rádobypravicoví kolegové blogeři ;-) Hezký den přeje hasmen R^

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

7. 12. 2008 23:26
V každé případě

si Vás začínám vážit. Na tak mladého člověka, klobouk dolů. Už druhý velice rozumný text. Já bych jen místo té ideové ukotvenosti či pravice použil jiné slovo - rozum. Ale pro většinu tu hra na tu levici a pravici musí asi být. Pokud bych se přece jen mýlil, zcela určitě už tu v 21. století není tak velký rozdíl mezi rozumnou vládou levice či rozumnou vládou pravice.

R^

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

21. 12. 2008 9:44
Re: V každé případě

Pane Špáto, ano, mýlíte se. Strana Libertas, do které se mladý konzervatista těší, bude zajisté konzervativní a to velmi a to v tom nejplnějším negativním smylu slova, jaký si jen dokážete představit. Konzeravtivní s celým svým negativním obsahem - návrat k nacionalismu, šovinismu, radikální diskriminaci bvšech možných nmenšin, uznávání jen té jediné "svaté" pravdy - prostě kam se budou na ně hravbat extremisti z KDU. Posun o 100 let zpět. Jsem přesvědčen (a doufám v to), že u nás podobná extremistická strana nemá parlamentní potenciál.

0 0
možnosti
RR

rezjir

7. 12. 2008 20:02
No ja nevím

Mně se proces štěpení politických stran a vznik nových kvůli tomu, že se nějaký ideový směr ocitne v menšině, vůbec nezamlouvá. Myslím si, že jako člen té či oné strany  především bych měl být schopen prosadit své názory uvnitř určité skupiny ideově mi blízkých lidí.

Z hlediska veřejnosti politické strany garantují své kandiáty na poslance. A to předpokládá, že ta strana je dlouhodobě zavedená.  

0 0
možnosti
JM

Josef Myslín

7. 12. 2008 21:13
Re: No ja nevím

Víte, je nutné rozlišit dvě situace. Ta první je, že můj názor je menšinový, ale jakési základní ideje jsou společné. Pak ano, pak souhlasím s vámi. Nicméně - zde je situace, kdy nesouhlasím (a nejen já) se samotným ideovým zakotvením strany. Není to o rozporech ve výši daně či výši mýtného, ale o tom, že takovou stranu, jakou je dnes ODS, prostě podporovat nemohu. Většina strany se rozhodla, že chce jít Topolánkovskou cestou "doleva", ale to pro mě není přijatelné.

Proto se opět ztotožním s názorem pana prezidenta. Přeji vám hodně úspěchů, děkuji za společně strávená léta (na tom, že si mnoha lidí v ODS vážím a dále s nimi budu mít stejný přátelský vztah, se nic nemění), ale bohužel. Rozhodli jste se pro cestu, kterou já už s vámi absolvovat nechci. Já osobně vstupoval do ODS jako do pravicové strany a pravicovost je pro mě podmínkou.

0 0
možnosti
IK

jjumbik

7. 12. 2008 16:33
karma

R^

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

7. 12. 2008 14:20
amen

R^

0 0
možnosti
K

kion1

7. 12. 2008 12:03
Volič Národní strany

Souhlasím s Vámi pane MyslíneR^[>-]

0 0
možnosti
VK

sibidlo

7. 12. 2008 11:57
Klausovy

názory tu nemusíš opakovat. Jinak je to o ničem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3276x
Informatik, pravicově orientovaný člověk...